Як звернутися в службу підтримки Slot Siti?

У гостей казино можуть виникати різноманітні питання, пов’язані з грою в ігровому закладі або з фінансовими операціями. Саме для цього створена служба підтримки Слот Сіті, яка працює цілодобово. Зв’язатися з нами можна різноманітними способами. Адміністрація завжди дає розгорнуту відповідь на будь-які запитання.

Які канали зв’язку доступні?

Існує кілька каналів зв’язку зі службою підтримки. Ось вони:

  • чат в режимі live;
  • електронна пошта Email;
  • телефон гарячої лінії;
  • соціальні мережі.

Гості ігорного закладу зможуть отримати професійну консультацію адміністрації, вибравши будь-який варіант.

Онлайн-чат на сайті

Щоб відкрити онлайн чат зі службою підтримки, необхідно зайти в особистий кабінет та натиснути на кнопку «Підтримка MyCity». Далі обрати онлайн-чат. Адміністрація відповідає у режимі реального часу.

Електронна пошта служби підтримки

При бажанні можна відправити листа. Для цього також треба зайти в розділ «Підтримка MyCity» та направити питання на адресу, яка там вказана.

Телефон гарячої лінії Слот Сіті

У Слот Сіті служба підтримки номер телефону надає, що дозволяє спілкуватися з адміністрацією та швидко отримувати відповіді. Знайти телефон можна на офіційному сайті в контактах.

Звернення через соціальні мережі

Звернутися до служби підтримки можна за допомогою Телеграм або Viber. Треба лише зайти на сайт та натиснути на «Viber Bot» або «Telegram Bot». Бот відповість на поширені запитання. Якщо потрібна гаряча лінія Слот Сіті, бо надасть з нею зв’язок.

Поширені проблеми, з якими звертаються на гарячу лінію

Гравці казино Слот Сіті звертаються з багатьма різними запитаннями. Це можуть бути пошуки ігрових автоматів, використання бонусів, участь в акціях та фінансові операції. Гаряча лінія швидко та якісно надасть будь-яку консультацію.

Чому мій акаунт заблоковано?

Профіль може бути заблокований з різних причин. Якщо казино запідозрило зловмисні дії, наприклад, використання декількох профілів однією людиною. Або гравцю ще не виповнився 21 рік.

Чому не можна вивести кошти?

Якщо не виводяться кошти, треба перевірити ліміти. Мінімум становить 200 гривень. Також слід зробити депозит з тієї карти, на яку є бажання вивести гроші.

Чому я не можу увійти в свій акаунт?

Якщо не вдається зайти в профіль, треба перевірити коректність вводу даних. Можливо невірний пароль, треба перевірити розкладку на клавіатурі.

Чому я не отримав бонус після депозиту?

Якщо ви не отримали свій бонус на депозит, можливо, ви просто його не активували або не виконали умови. Зверніться в службу підтримки для більш точної відповіді.